söndag 28 januari 2007

Kurera sig

Jag har inte gått utanför dörren på ett och ett halvt dygn. Lever på P1 och P3, diverse soppor, frukt och hostmedicinen Cocillana-Etyfin. Vid närmare granskning visade sig den innehålla etylmorfinhydroklorid. Whoa! Det om något ska väl dämpa hostan.

Jag kan stolt meddela att jag nu uppdaterat mitt populärkulturella kapital genom att se första säsongen av "Desperate Housewives". Och ja, även jag blev förtrollad av dessa uppenbarelser. Kanske särskilt av Gabrielles skrupelfria men ändå logiska handlande. Vi är nog så olika man kan vara. Men åh, vad jag önskar att jag kunde leverera lika dräpande avskedsrepliker!

Att se fram emot: Andra delen av F!-dokumentären i SVT ikväll. Första delen var riktigt rafflande faktiskt.

Imorgon: vanligt jobb med hundbonus.

Inga kommentarer: