lördag 3 februari 2007

De har i alla fall inte tur med vädret

Det är ju lite synd om alla som kämpat, snickrat, pistat och marknadsfört Åre-VM. Jag menar, inte för att jag bryr mig om alpina världsmästerskap, men all möda är ju beundransvärd. De har inte ens fått statligt stöd, rätt ovanligt för sportevenemang av den digniteten. Och han den lille nye, Jens, lär ju snuva Anja på rubrikerna om det nu blir några tävlingar av. Lycka till hursomhelst önskar Kaosprinsessan från Fjollträsk.

I tankarna: hur jag ska göra om hemma

På nattduksbordet: Fans av Fredrik Strage (jag vet, jag är lite efter)

1 kommentar:

Anna Riklund sa...

Hej fröken, jag har också Fans på nattduksbordet för tillfället. Så även jag är sen. Men det gör inget.

Däremot, influensan har tagit mig så jag ligger hemma alldeles still och har tråkigt. Middag snart dock, helt klart. Kram till dig och vove!