söndag 4 februari 2007

Lyllo mig

Hemma från en rätt underbar söndag. Hundpromenad med shiban Isa för ovanlighetens skull. Vi var glada att se varandra. Sedan fin-lunch på Café Nero i särdeles fint sällskap. Rekommenderas. Ljuvlig mat mitt i stökig men stylish miljö. Mötte upp med Nathalie och Helena för en uppdatering med vin och snacks. Det tog några timmar, men nu har jag koll på deras tillvaro igen. Som om det inte var nog med det, åkte vi vidare till en klädbytarkväll hos Emma. Okej, det kanske var lite tjejig stämning. Men man kan ju inte bli annat än lycklig när man blir av med sådant man växt ur eller tröttnat på, och istället fyller påsen med nytt. Mörk turkos, gammelrosa, benvit och vitt med vinrött tryck var färgerna på mina fynd. Några nya bekantskaper som jag hoppas på att möta igen.

Tänk om hela veckan fortsätter i samma stil? Det verkar lovande men vi får se. Över och ut.

På nattduksbordet: Om skönhet av Zadie Smith

Överrepresenterat på tallriken: Färdigköpta pannkakor

Inga kommentarer: